Rajd Górski na Babią Górę!

Dodano:

W dniach 8-9 czerwca 2018 uczniowie naszej szkoły oraz uczennice II LO w Rzeszowie wzięli udział w Rajdzie Górskim w Beskidzie Żywieckim, cel Babia Góra 1725 m n.p.m.

W pierwszym dniu pojechaliśmy pociągiem do Krakowa, tam mieliśmy zamówiony bus do Zawoi. Wysiedliśmy na przełęczy Krowiarki i czerwonym szlakiem - Głównym Szlakiem Beskidzkim, rozpoczęliśmy wędrówkę na Babią Górę - Królową Beskidów, najwyższy szczyt z w Polsce, poza Tatrami.

Babia Góra - jak to Baba, przywitała nas słońcem, ale już po 15 minutach musieliśmy schodzić, ponieważ ku nam szły ogromne ciemne chmury. Zeszliśmy na przełęcz Brona i stamtąd do schroniska na Markowych Szczawinach. Deszcz nas tylko pokropił ☺

W drugim dniu zwiedziliśmy Muzeum Turystyki Górskiej na Markowych Szczawinach a następnie wspinaliśmy się na Przełęcz Brona i stamtąd przez Małą Babią Górę zeszliśmy na przełęcz Jałowiecką. Naszym celem był Jałowiec 1111 m n.p.m. w paśmie Jałowieckim. Deszcz towarzyszył nam znowu na zejściu ☺, co nie przeszkadzało nam w świetnych humorach wrócić do domu.

Pozdrawiamy wszystkich ze szlaku i zapraszamy na następne imprezy turystyczne☺