Wycieczka do Zakopanego klas: IIg i IIi.

Dodano:

W dniach 19-21 października 2011 roku, uczniowie klas: IIg i IIi wzięli udział w wycieczce turystyczno-krajoznawczej do Zakopanego. Wyjazd spod szkoły nastąpił o godzinie 7:00, a do stolicy Tatr zawitaliśmy o godzinie 12:30. Po krótkiej konsultacji z naszym przewodnikiem udaliśmy się na pierwszą wyprawę górską. Naszym celem była Rusinowa Polana, skąd można było podziwiać piękne widoki zarówno na Tatry Bielskie jak i Tatry Wysokie. W drodze powrotnej udaliśmy się jeszcze do Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na zakopiańskich Krzeptówkach oraz zwiedziliśmy zabytek architektury drewnianej Podhala - Kościół na Jaszczurówce.
Na drugi dzień zaplanowaliśmy wyjście na Halę Gąsienicową, ale ze względu na zimową aurę, zmieniliśmy plany i ruszyliśmy w Tatry Zachodnie do Doliny Kościeliskiej, zaliczając po drodze Jaskinię Mroźną, schronisko na Hali Ornak, a w drodze powrotnej Wąwóz Kraków.
Trzeci dzień poświęciliśmy na zwiedzanie Zakopanego, rozpoczynając od Wielkiej Krokwi, poprzez cmentarz na Pęksowym Brzysku, kończąc oczywiście na Krupówkach.
Z Zakopanego wyjechaliśmy po 12:00, a do Rzeszowa przyjechaliśmy cali i zdrowi około godziny 18:00. Kierownikiem wycieczki był Maciej Leś , a opiekunami Izabela Kaniuch i Leszek Świerk.