Wycieczka do Zakopanego klas: IIa i IIIi.

Dodano:

W dniach 16-17 października 2012 roku, uczniowie klas: IIa i IIIi wzięli udział w wycieczce turystyczno-krajoznawczej do Zakopanego. Wyjazd spod szkoły nastąpił o godzinie 5:30, a do stolicy Tatr zawitaliśmy o godzinie 10:30. Po krótkiej konsultacji z naszym przewodnikiem, mimo fatalnej pogody podjęliśmy decyzję, że pójdziemy nad Morskie Oko, położone w Dolinie Rybiego Potoku. Mieliśmy nadzieję, że nieco się przejaśni i będziemy podziwiać piękne widoki nad Morskim Okiem, ale rzeczywistość okazała się dosyć brutalna, bo zamiast pieknych szczytów, widzieliśmy... gęstą mgłę. Po odpoczynku w schronisku wróciliśmy na parking, skąd przemoczeni do suchej nitki, udaliśmy się bezpośrednio do miejsca noclegowego na obiadokolację i zasłużony odpoczynek.
Drugi dzień poświęciliśmy na zwiedzanie Zakopanego, rozpoczynając od wyjazdu kolejką na Gubałówkę, poprzez cmentarz na Pęksowym Brzyzku (indywidualnie) i kończąc oczywiście spacerem po Krupówkach. Tym razem pogoda nam dopisała!
Z Zakopanego wyjechaliśmy około 12:30, a do Rzeszowa przyjechaliśmy cali i zdrowi przed godziną 18:00. Maciej Leś był kierownikiem wycieczki, a opiekunami Anna Świerk i Leszek Świerk.